Dobra reklama powinna trafiać bezpośrednio do grupy docelowej i powinna pozwalać na uzyskanie maksymalnej skuteczności z prowadzonych działań. Wśród tych metod reklamowych, które skupione są na efektach, znajdują się kampanie Cold Callingowe, Cold Mailingowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem zwłaszcza w reklamie B2B. Co warto o nich wiedzieć?
Czym jest Cold Calling oraz Cold Mailing?
Zwykły telemarketing oraz mailing nie cieszą się bardzo wysoką efektywnością. Wtedy, gdy celem jest uzyskanie maksymalnej skuteczności, zaleca się skorzystanie z jednej z form tych działań marketingowych, a mianowicie Cold Callingu dla telemarketingu oraz Cold Mailingu dla wysyłki wiadomości e-mailowych.
Te metody reklamowe charakteryzują się skierowaniem przekazu do konkretnych odbiorców wchodzących w skład danej grupy docelowej. Dzięki temu wyróżniają się znacznie większą efektywnością – reklamodawca może poświęcić wtedy na nie mniejsze sumy i jednocześnie uzyskać lepsze wyniki. Takie działania określane są również jako generowanie leadów.
Przebieg kampanii Cold Callingowych i Cold Mailingowych
Kampanie tego rodzaju prowadzone są według podobnego schematu:
- Przygotowanie strategii komunikacyjnej, a także skryptów potrzebnych do prowadzenia kampanii.
- Kontakt telefoniczny albo mailowy z potencjalnym klientem przez firmę świadczącą usług Cold Callingu oraz Cold Mailingu.
- Analiza informacji dotyczących pozyskanych kontaktów do firmy zlecającej promocję.
- Umówienie terminów rozmów i spotkań z pozyskanymi klientami.
- Rozmowa z klientem, ofertowanie oraz podpisanie umowy – działania prowadzone przez firmę zlecającą promocję.
Dzięki takiej formie prowadzenia działań reklamowych zlecająca je firma nie musi samodzielnie zajmować się pozyskiwaniem klientów – otrzymuje tylko gotowe dane do wykorzystania.
Usługi w powyższym zakresie oferuje agencja reklamowa https://interimsales.pl/. Oferuje ona swoim klientom kompleksowe usługi związane z generowaniem leadów – gwarantuje wysoką skuteczność i najlepsze efekty reklamy.