Loading...

Przeczytaj to, jeśli masz trudności z korzystaniem z marketingu mobilnego

Więc zrobiłeś to.

Jesteś gotowy, aby zająć się marketingiem mobilnym, prawda? Cóż, teraz jest idealny czas. Prawdopodobnie masz wiele pytań, jak zacząć i co robić, ale nie martw się, ten artykuł Cię omówi. Poniżej znajduje się kilka wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć realizację Twoich aspiracji związanych z marketingiem mobilnym.Ułatw swoim klientom udostępnianie Twojego mobilnego przekazu marketingowego. Opcje takie jak rabaty oparte na poleceniach lub sugestiach przekazania specjalnej oferty znajomemu mogą prowadzić do zwiększonej reklamy szeptanej. Wielu konsumentów szuka rekomendacji u znajomych i rodziny, więc ułatwienie udostępniania wiadomości mobilnych może znacznie zwiększyć bazę klientów.Wzbogać swoje wiadomości tekstowe o inne formy komunikacji. Skorzystaj z marketingu wielokanałowego. Dla dzisiejszej publiczności jedna forma komunikacji nie wystarczy. Każdy styl komunikacji ma swój własny zestaw zalet i wad. Dlatego najlepiej używać więcej niż jednego. Spróbuj wysłać pocztę bezpośrednią, e-mail i sms, zanim wydarzy się coś ważnego.Świetną wskazówką w zakresie marketingu mobilnego jest poproszenie klientów o udostępnienie swoich filmów. Klienci używają swoich telefonów komórkowych do rejestrowania prawdziwych wydarzeń, które mają miejsce w życiu codziennym. To świetna okazja, aby zbudować społeczność i pomóc zaangażować klientów, angażując ich w działania marketingowe poprzez przesyłanie własnych filmów.Staraj się nie dodawać plików do wiadomości. Jeśli to możliwe, powinieneś podać tylko link. Przeczytaj to, jeśli masz trudności z korzystaniem z marketingu mobilnego

Dodawanie do wiadomości dużych plików, takich jak zdjęcia, tylko frustruje klienta, ponieważ wydłużasz czas pobierania.

Ponadto możesz ich kosztować dodatkowe pieniądze tylko po to, aby zobaczyć, co wysłałeś.Utrzymaj swój program. Nie ma nic bardziej rozczarowującego dla klienta niż zapisanie się do mobilnej kampanii marketingowej i nigdy nie usłyszenie od firmy. Poświęć trochę czasu na wysłanie klientom wiadomości przynajmniej raz w tygodniu, nawet jeśli jest to po prostu coś prostego, na przykład powiedzenie im, że cieszysz się, że masz ich na pokładzie.Z czystej etykiety powstrzymaj się od wysyłania wiadomości do klientów w niedziele lub późno w nocy. I chociaż strefy czasowe są różne, upewnij się, że nigdy nie wysyłasz wiadomości, gdy jest noc w twoim lesie. Poczekaj do południa, aby być bezpiecznym i zawsze unikaj niedziel i sobót, jeśli możesz.Uczyń rezygnację z subskrypcji wiadomości tekstowych lub e-maili łatwym i bezbolesnym procesem. Pamiętaj, że to, że klient wypisuje się z Twoich wiadomości, nie oznacza, że ​​nie chce już być Twoim klientem. Jeśli sprawisz, że wypisanie się z subskrypcji będzie trudne lub niemożliwe, Twoi klienci stracą szacunek dla Twojej firmy lub marki.Od razu zidentyfikuj, czym jest Twoja marka i kim jesteś. Ludzie zwykle pamiętają pierwszą i ostatnią rzecz, którą słyszą. Będziesz chciał, aby Twoja marka była pierwsza, a produkt na końcu. Trzymaj środek krótki i bezpośrednio na temat, ponieważ ludzie nie będą spędzać dużo czasu na oglądaniu reklamy.Gdy konfigurujesz reklamy marketingowe dla telefonów komórkowych, muszą one być kompatybilne z wieloma platformami. Każdy ma inny telefon i nie chcesz odcinać niektórym osobom oglądania Twojej reklamy tylko dlatego, że mają telefon. Twoi klienci nie zmienią telefonu, chociaż mogą przełączyć się z Twojego produktu na taki, który cały czas widzą na swoim telefonie.Teraz jesteś znacznie lepiej przygotowany, jeśli chodzi o marketing mobilny. Myślałeś, że jesteś gotowy wcześniej, spójrz na siebie teraz! Mamy nadzieję, że dostarczone wskazówki dostarczyły Ci wskazówek, które pomogą Ci rozpocząć tworzenie planu marketingu mobilnego, dzięki czemu możesz rozpocząć marketing jak profesjonalista.