Loading...

Marketing mobilny: nowy trend w rozwoju Twojej firmy

Marketing mobilny szybko staje się najlepszym, najszybszym i najłatwiejszym sposobem dotarcia do klientów.

Wiele osób jest przywiązanych do swoich telefonów komórkowych i dotarcie do nich w ten sposób jest bardzo wygodne. Z tego artykułu dowiesz się, jak wykorzystać strategie marketingu mobilnego, aby dotrzeć do klientów.Ustawiaj oczekiwania i dbaj o bezpieczeństwo zgodnie z prawem. Po tym, jak dana osoba się zgodzi, a nawet w trakcie procesu, poinformuj ją, jak często może otrzymywać od Ciebie wiadomości tekstowe. Daj im również opcję „rezygnacji”, jeśli wiadomości są zbyt częste lub jeśli chcą uniknąć ewentualnych opłat za wiadomości. Zawsze dołącz wiersz „mogą obowiązywać standardowe stawki”.Zintegruj swoje działania w zakresie marketingu mobilnego z innymi planami marketingowymi. Łącząc marketing mobilny z marketingiem internetowym lub drukowanym, przedstawiasz spójny przekaz swoim klientom lub bazie klientów. Jednocześnie umożliwienie klientom wykonywania tych samych czynności za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak aplikacje mobilne lub strony internetowe, dodatkowo zwiększa wartość interakcji z klientami.Skoncentruj się na trafności i terminowości podczas planowania mobilnej kampanii marketingowej. Wiadomości otrzymane w tym formacie powinny być krótkimi seriami informacji, które można natychmiast zastosować. Marketing mobilny: nowy trend w rozwoju Twojej firmy

Na przykład, zamiast informować o wyprzedaży zaplanowanej z tygodniowym wyprzedzeniem, wyślij przypomnienie na krótko przed godzinami otwarcia lub podaj informacje niedostępne wcześniej, takie jak zmiana mówcy.Przydatną wskazówką dotyczącą marketingu mobilnego jest zawsze oferowanie subskrybentom niewielkiej nagrody lub zachęty za dołączenie do listy numerów telefonów komórkowych.

Przekazując dowód swojej wdzięczności, zyskasz większą liczbę chętnych uczestników do swojej kampanii reklamowej, a także zbudujesz nieocenioną lojalność i lojalność wobec marki.Bądź spójny z głośnością wiadomości. Zawsze powinieneś poinformować klienta z wyprzedzeniem, ile wiadomości planujesz wysłać w tygodniu lub miesiącu. Gdy to zrobisz, Twoi klienci wiedzą, czego się spodziewać i będą czekać na wiadomość od Ciebie. Zrób dobry harmonogram i trzymaj się go.Jako specjalista od marketingu internetowego, musisz zrozumieć jedną kwestię dotyczącą biznesu: marketing mobilny to nie tylko opcja, to właściwie konieczność. Aplikacje mobilne odnotowały w ostatnich latach ponad 200% wzrost, co czyni tę branżę jedną z najszybciej rozwijających się na świecie w ciągu ostatnich kilku dekad. Musisz rozważyć przejście na komórkę, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.Twoja naturalna skłonność może polegać na wysyłaniu niechcianych wiadomości za pomocą nowej mobilnej kampanii marketingowej, ale spamowanie ludzi nigdy nie jest dobrym rozwiązaniem w żadnej kampanii. Jest to ogromna przeszkoda i może pozostawić trwały ślad na Twojej reputacji i spowodować utratę stałych klientów.Upewnij się, że rozumiesz, że witryna mobilna to nie tylko pomniejszona wersja Twojej firmy, ale w rzeczywistości wersja skrócona. Wielu marketerów mobilnych popełnia błąd, próbując zmniejszyć skalę całej swojej działalności i ostatecznie traci klientów. Nie musisz tutaj tworzyć dwóch oddzielnych firm.Zintegruj swoją mobilną kampanię reklamową z każdym innym aspektem reklamy, aby zoptymalizować jej efekty! Zanotuj to na swoim blogu i na internetowych kontach społecznościowych. W ten sposób utrzymasz w swojej pętli promocyjnej wszystkich potencjalnych klientów, niezależnie od tego, czy znajdują się w biurze, samochodzie, czy czekają na autobus!Jak widać, jest wiele prostych rzeczy, które możesz zrobić, aby Twoja kampania marketingu mobilnego odniosła sukces. Postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w tym artykule, a będziesz na dobrej drodze do dotarcia do klientów i poszerzenia swojej klienteli dzięki skutecznemu marketingowi mobilnemu.