Loading...

To nie jest spam! Porady dotyczące e-mail marketingu dla wszystkich

Jeśli próbujesz zrobić to w Internecie ze swoją firmą, ważną rzeczą do zrobienia jest utrzymywanie kontaktu z ludźmi, którzy są zaangażowani w Twoją firmę.

Jednym z najlepszych sposobów na to jest e-mail marketing. Czytaj dalej, a poznasz kilka przydatnych wskazówek dotyczących e-mail marketingu, które mogą pomóc w usprawnieniu komunikacji z Twoimi cennymi klientami.Podczas wysyłania e-maili do klientów, doskonałą sugestią jest zastosowanie niższych cen. Możesz na przykład połączyć z e-mailem wyrażenie „Chwyć”. Ponadto na końcu tego e-maila może znajdować się zdanie „Zostań członkiem, aby mieć niższe ceny na nasze produkty”.Kiedy poprosisz ludzi o wyrażenie zgody, poinformuj ich, czego mogą się spodziewać. Powiedz im, co będziesz wysyłać i jak często to wysyłasz. Ludzie chętniej się zarejestrują, jeśli będą wiedzieć, że nie będziesz zalewać ich skrzynek odbiorczych rozwlekłymi e-mailami, których nie mają zamiaru czytać.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Podczas gdy chcesz wykorzystać swój email marketing do zwiększenia sprzedaży. Jedynym sposobem, aby potencjalni klienci przeczytali Twoje e-maile, jest przekonanie ich, że mają wartość. Aby to zrobić, Twoje e-maile powinny zawsze zawierać konkretne, przydatne informacje i odpowiednie linki, a nie tylko ogólny szum sprzedażowy.Wykorzystaj swój e-mail marketing, aby bardziej zaangażować klientów w inne portale promocyjne. Na przykład zawsze dawaj czytelnikom kilka sposobów, aby dowiedzieć się więcej o tym, o czym mówi każdy e-mail. Zakończ każdy e-mail swoimi danymi kontaktowymi i adresem internetowym, zachęć ich do dzielenia się specjalnymi promocjami za pomocą przycisków „Lubię to” na Facebooku lub skieruj ich do filmu, który pokazuje im, jak najlepiej korzystać z nowego produktu.Dołącz link na dole każdego e-maila marketingowego, który pozwoli ludziom łatwo zrezygnować z subskrypcji. Jeśli ktoś nie chce otrzymywać Twoich wiadomości, udostępnienie mu prostego sposobu na anulowanie subskrypcji jest lepsze niż wylądowanie w folderze ze spamem. Pomoże to również chronić Twoją reputację jako firmy, która szanuje swoich klientów.Strzeż się dołączania załączników do e-mail marketingu! Masowe wiadomości e-mail z załącznikami są natychmiast podejrzewane przez większość filtrów spamowych jako spam. Ponadto w dzisiejszych czasach wiele rodzajów złośliwego oprogramowania komputerowego i wirusów jest przenoszonych w załącznikach do wiadomości e-mail i ludzie są tego świadomi. To nie jest spam! Porady dotyczące e-mail marketingu dla wszystkich

Twój e-mail jest zagrożony natychmiastowym usunięciem, gdy zobaczy załącznik, nawet nie zostanie przeczytany.Zobacz, jak spamerzy wysyłają swoje wiadomości, aby uzyskać lekcję tego, czego nigdy nie powinieneś robić.

Utwórz konto e-mail, wyświetlaj je w Internecie i przyjrzyj się nadchodzącemu spamowi. Dowiedz się, co te e-maile robią źle i odpowiednio dostosuj swoje e-maile. Dokładanie wszelkich starań, aby odróżnić się od spamerów, to świetny sposób na zbudowanie poważania marki.Korzystaj z podglądów e-maili, aby wykorzystać materiał z preheadera. Użyj preheadera, to wyróżniony fragment tekstu na górze e-maila. Kilka popularnych klientów poczty e-mail, w tym gmail, wyświetla te informacje w tym samym wierszu co temat, dzięki czemu mogą przyciągnąć uwagę czytelnika.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Wyjaśnij w formularzu rejestracji e-mail, co otrzyma czytelnik, przesyłając swoje informacje. Powinni wiedzieć, jakiego rodzaju wiadomości e-mail mogą się spodziewać, a także kiedy powinni się spodziewać ich otrzymania. Twoi subskrybenci nie powinni być wtedy zaskoczeni wysyłanymi przez Ciebie e-mailami.Jeśli chcesz dobrze sobie radzić ze swoją firmą, będziesz musiał mieć silną strategię marketingową. Integralną częścią marketingu jest dziś kampania e-mail marketingowa. To, czego nauczyłeś się w tym artykule, pomoże Twojej strategii e-mail marketingowej odnieść sukces, dzięki czemu Twoja firma będzie mogła się rozwijać.