Loading...

Popraw jakość swojego marketingu na Facebooku, korzystając z tych pomysłów!

Facebook czeka, nie wahaj się.

Czy chcesz dowiedzieć się o marketingu swojej firmy za pośrednictwem Facebooka? Czy potrzebujesz porady, która naprawdę działa? Jeśli tak, ten artykuł zawiera wszystko w przystępnej formie, dzięki czemu marketing jest prosty i skuteczny.Użyj Facebooka, aby udostępnić linki do swojej witryny. Powinieneś spróbować pisać cotygodniowe artykuły lub uruchamiać blog wideo, aby regularnie tworzyć więcej treści. Twoi odbiorcy będą subskrybować Twoje aktualizacje na Facebooku, jeśli stworzysz wysokiej jakości treści. Upewnij się, że wspomniałeś o swojej kampanii na Facebooku w swoich artykułach lub filmach.Nie wahaj się udostępniać linków do innych stron na Facebooku. Jeśli natkniesz się na artykuł lub film, którym Twoi odbiorcy zainteresują się, pomyśl o udostępnieniu go na Facebooku. Najlepiej unikać udostępniania linków do witryny, z którą konkurujesz, ponieważ możesz stracić klientów.Dodaj przyciski udostępniania na Facebooku w swojej witrynie. Większość platform blogowych automatycznie integruje te elementy, ale możesz łatwo znaleźć kod potrzebny do dodania tych przycisków, odwiedzając ustawienia Facebooka. Te przyciski to świetny sposób, aby zachęcić czytelników do udostępniania Twoich treści, jednocześnie przypominając im o Twojej kampanii na Facebooku.Nie zamieszczaj na Facebooku żadnych zdjęć, które wywołują sensację w tragedii. Możesz myśleć, że nie ma nic złego w udostępnianiu zdjęcia, które podkreśla, że ​​ludzie muszą je polubić, aby okazać szacunek ofiarom przestępstwa, ale jest zupełnie odwrotnie. Będziesz postrzegany jako ktoś, kto próbuje zyskać na nieszczęściu kogoś innego.Pamiętaj, aby szanować prywatność swoich obserwujących podczas korzystania z Facebooka do marketingu swojej firmy. Jeśli ktoś wyśle ​​Ci entuzjastyczną recenzję w prywatnej wiadomości, pamiętaj, aby poprosić go o zgodę przed opublikowaniem jej. Być może zdecydowali się wysłać Ci wiadomość w ten sposób, ponieważ nie chcieli być publicznie uznani.Po utworzeniu konta na Facebooku bardzo ważne jest, abyś był dość aktywny. Jeśli nigdy nie publikujesz żadnych treści, jak możesz oczekiwać, że ludzie pozostaną zainteresowani. Filmy, zdjęcia i regularne wpisy to tylko część tego, czego będziesz potrzebować, jeśli chcesz dobrze radzić sobie na Facebooku.Nie chcesz udostępniać aktualizacji, które w rzeczywistości nie są związane z Twoją własną treścią. Popraw jakość swojego marketingu na Facebooku, korzystając z tych pomysłów!

W przypadku osobistych postów użyj swojej osobistej strony na Facebooku.

Twoi klienci mogą nie być zainteresowani osobistymi aktualizacjami, jeśli nie są związani z Twoją firmą. Jeśli chcesz omówić kontrowersyjne tematy, zachowaj to na swojej osobistej stronie.Skorzystaj z dostarczonego zestawu narzędzi analitycznych Insights. Statystyki pokazują, które części Twojej strony przyciągają ruch, a które po prostu nie działają. Możesz skorzystać z danych Insights, aby dostosować swoją stronę do tego, co chcą zobaczyć Twoi odwiedzający, co przyciągnie więcej odwiedzających do Twojej strony.Upewnij się, że nie pozwolisz, aby Twoja strona stała się miastem duchów. Jeśli nie masz nic do opublikowania, przejdź do swojej strony i odpowiedz na komentarze użytkowników. To da ludziom pomysł, na którym naprawdę zależy ci jako jednostki, a ich lojalność jest dla ciebie ważna.Znajdź najlepszy czas na Twoje posty na Facebooku. Będziesz zwracać większą uwagę na swoje aktualizacje, jeśli opublikujesz je, gdy Twoi subskrybenci będą sprawdzać Facebooka. Możesz na przykład udostępniać aktualizacje około południa, jeśli Twoi subskrybenci mogą sprawdzać Facebooka podczas przerwy na lunch lub udostępniać aktualizacje wieczorem.Marketing to sztuka, a nie nauka i nie ma pewnych rzeczy. Możesz jednak liczyć na sprawdzone rady, takie jak to, o czym przeczytałeś w powyższym artykule. Kiedy zastosujesz to, czego się nauczyłeś, zobaczysz, że sukces jest bardzo możliwy. Pomoże to Twojej firmie osiągnąć nowe wyżyny.